Το Χέρι Του Θεού, μας έδωσε ένα μικρό αυτοκίνητο μεγάλης κλάσης, που στην πορεία του μέσα στο Χρόνο αψηφά ή ενσωματώνει οτιδήποτε έχει να προσφέρει η τεχνολογία. Η βασική συνταγή του, είναι αξεπέραστη: εμπνευσμένο design, ακριβά μέταλλα, ακριβές τεχνικές κατασκευής. Έτσι ο Σκαραβαίος προσφέρει μακροβιότατο έργο και μετά ανανεώνει με χαρακτηριστική ευκολία τη διάρκεια ζωής του με το γνωστό "ξεκαβούκωμα" που του επιτρέπει το βιδωτό του σασί. Είναι πρακτικά ένα αθάνατο αυτοκίνητο
 
ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Το πανίσχυρο σασί του Σκαραβαίου είναι άλλο ένα αξεπέραστο design, ένα σχήμα της μητέρας Φύσης-που ξέρει πάντα καλύτερα-σε αριστοτεχνική εκτέλεση. Η εμπνευσμένη παραλλαγή του '71, κάνει πολλούς να υποστηρίζουν ότι οι super Σκαραβαίοι (1302/1303) προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη (μετωπική) ασφάλεια.
Αυτό είναι συζητήσιμο-η αλήθεια είναι ότι όλα τα πισωμήχανα αυτοκίνητα έχουν πλεονεκτήματα, αφού ο μπροστινός του χώρος δεν περιέχει μοτέρ / σαζμάν κι έτσι σχεδιάζετε ελεύθερα με πολλές ζώνες παραμόρφωσης.
Ο Σκαραβαίος είναι επιπλέον σχεδιασμένος ακόμα και για περίπτωση οπίσθιας σύγκρουσης, με ένα ισχυρό διαγώνιο "μπουλμέ" ώστε η μάζα των μηχανικών του μερών να μην κατευθυνθεί προς το θάλαμο επιβατών αλλά προς τα κάτω. Μέχρι την περίπτωση προσθαλάσσωσης καλύπτει, αφού επιπλέει γύρω στα 20 λεπτά!
ΑΙΣΘΗΣΗ
Ο μεγαλύτερος μηχανισμός ασφαλείας του Σκαραβαίου είναι η υποστήριξη του οδηγού του με το μεγαλύτερο δυνατό feeling σε αυτοκίνητο. Όπως και την 911, το κέντρο βάρους του οχήματος βρίσκεται πίσω σας και ο άξονας περιστροφής (pivot) μπροστά σας. Σε ένα σύστημα που υπακούει στο νόμο του εκκρεμούς, έχετε την καλύτερη δυνατή θέση ως σένσορας οδηγός, σε απόσταση και ανάμεσα στα ουσιαστικά στοιχεία του οχήματος (άξονας περιστροφής, κέντρο βάρους). Έτσι μπορείτε να αντιληφθείτε εν τη γενέσει τους, να εκμεταλλευτείτε και πάνω απ' όλα να απολαύσετε καταστάσεις που άλλα αυτοκίνητα αντιμετωπίζουν μόνο με αερόσακους και προεντατήρες. Η πραγματική αίσθηση ασφάλειας, όμως, έχει να κάνει με το ίδιο το αυτοκίνητο και όχι με τα λουριά και τα σακούλια του.
ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ
Ο Σκαραβαίος τα καταφέρνει αναιδέστατα καλά και εκτός δρόμου, ιδίως αν τον προσαρμόσουμε γι' αυτό (μπλοκέ, διπλά χειρόφρενα, ζαντολάστιχα, κλπ.)
Ποτέ δε θα λυπηθείτε να τρέξετε τον Σκαραβαίο στο χωματόδρομο, αφού έχει ανεξάρτητο σασί, όπως τα τζιπ και τα φορτηγά και δεν χρειάζεται "ράψιμο" με αργκόν ούτε για αγώνες. Το χαμηλό του βάρος, η πανίσχυρη ανάρτησή του, ανεξάρτητη και στους 4τροχούς και η μοναδική ελκτική του πρόσφυση, κάνουν τον Σκαραβαίο να αντεπεξέρχεται και στις χειρότερες συνθήκες: πλημμύρες, λάσπες, χιόνια, κοτρώνες και λακκούβες. Ο Σκαραβαίος φτιάχτηκε για τα δύσκολα-και όχι για συνθήκες...εργαστηρίου.
ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ
"Δεν έχει σημασία πού έχει τη μηχανή του ένα αυτοκίνητο, αρκεί να είναι ελαφριά"
Φερδινάρδος Πόρσε

Παρά το μικρότερο μεταξόνιο του (από μετατρόχιο ουδέν πρόβλημα) και τις απλές αναρτήσεις του, ο Σκαραβαίος πλεονεκτεί σε σχέση με την κόρη 911, στο θέμα του βάρους και της κατανομής του και έτσι, όπως και οι τετρακύλινδρες Πόρσε, έχει πιο ήπιες αντιδράσεις από την 911 με την εξακύλυνδρη, βαριά ουρά. Ο Σκαραβαίος μπορεί να σε βοηθήσει να οδηγήσεις γρήγορα μια 911-όμως μόνο οδηγώντας γρήγορα μια 911 μπορείς να εκτιμήσεις πόσο εύκολα "κουμαντάρεται" μια τετρακύλινδρη ουρά όπως του Σκαραβαίου ή της 912-για να είμαστε δίκαιοι. Που θα βρείτε 912 όμως ? Οι περισσότερες έχουν φορέσει εξακύλινδρα μοτέρ και οι πιο παλιές Πόρσε σπανίζουν. Βρείτε έναν καλοστημένο Σκαραβαίο και δοκιμάστε τον. Είναι ο μπαμπάς τους!
KILLER OF GIANTS
Ο κινητήρας του Σκαραβαίου, φτιαγμένος από πανάλαφρο μαγνήσιο, αποδείχτηκε αξεπέραστος αφού χωρίς να αλλάξει τίποτα στη βασική του σχεδίαση από το 1938, αλλά με συνεχή εξέλιξη δεκαετιών, από τα 998 κυβικά, έχει φτάσει αισίως σήμερα τα 2500, υπερδεκαπλασιάζοντας την υποδύναμή του, χωρίς να χάσει κανένα από τα πλεονεκτήματά του: μικρό βάρος, χαμηλό κέντρο βάρους, ευκολία πρόσβασης, συντήρησης, επισκευής, αλλαγής, δυνατότητας πρόληψης βλάβης, ανοχή βλάβης. Ζυγοσταθμισμένος εξ υποθέσεως, ο τετρακύλινδρος μπόξερ δεν γνωρίζει εμπόδια στην αύξηση κυβικών, όπως ο εν σειρά: το μπόξερ του Σκαραβαίου, το 1980 πλησίαζε τα 2200 κυβικά, το 1990 τα 2350, και εδώ και λίγα χρόνια έφτασε τα 2500. Μιλάμε για τα φοβερά μοτέρ του Μπέργκμαν βεβαίως, που βγάζουν πάνω από 200 (πραγματικά) άλογα, με βάση την ταπεινή σας μηχανή των 1300/1600 κυβικών. Για παραπάνω κυβικά, έως και 3100, θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε το κάπως μεγαλύτερο μοτέρ που φοράει το φορτηγάκι. Με ένα μεγάλο, υπερδίλιτρο μοτέρ, ένας ελαφρύς, καλοστημένος Σκαραβαίος γίνεται φονέας γιγάντων. Με τρία - τέσσερα κιλά ανά (πραγματικό) ίππο, η επιτάχυνση του Σκαθαριού ως την τελική του είναι αποκαρδιωτική για οποιοδήποτε αντίπαλο. Ακόμα κι ένα προσιτό 1800αρι μοτέρ, θα τακτοποιήσει τους περισσότερους ψευτογρήγορους της εποχής μας με τα 100 (πραγματικά) αλογάκια του.
  • beetle