ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ

1949

υδραυλικά αμορτισέρ μπροστά

 

 

 

1950 υδραυλικά φρένα, βελτίωση ανάρτησης (ράβδοι στρέψης)
1951 υδραυλικά αμορτισέρ πίσω
1952 συγχρονιζέ στις ταχύτητες εκτός πρώτης, νέο καρμπυρατέρ, μετατροπή στο σύστημα θέρμανσης
1953 οβάλ πίσω παρμπρίζ
1954 μεγαλύτερο μοτέρ 30 ίππων που δε χρειάζεται στρώσιμο.
1955 κανονικά φλας στα φανάρια
1956 νέο ρεζερβουάρ που αφήνει περισσότερο χώρο αποσκευών
1957 λάστιχα tubeless (χωρίς σαμπρέλα)
1958 μεγαλύτερα ταμπούρα-καλύτερα φρένα, μεγαλύτερο παρμπρίζ
1959 ενισχυμένο σασί, συμπλέκτης και ανεμιστήρας
1960 αμορτισέρ τιμονιού (μόνο η Porsche και η Mercendece είχαν ποτε)
1961 αύξηση υποδύναμης 34 ίπποι, συγχρονιζέ και στην πρώτη ταχύτητα
1962 βελτίωση στον ατέρμονα του τιμονιού
1964 μεταλλική ηλιοροφή
1965 μεγαλύτερος συμπλέκτης, μεγαλύτερα παράθυρα και πίσω παρμπρίζ
1966 1300 κυβικά, 40 ίπποι
1967 1500 κυβικά, 44 ίπποι, δισκόφρενα και αντιστρεπτική μπροστά, 12volt
1968 κολώνα ασφαλείας στο τιμόνι, ψαλίδια πίσω με το ημιαυτόματο
1969 ελαστικά ράντιαλ
1970 1600 κυβικά, 47 ίπποι, αυτόματο τσοκ στο καρμπυρατέρ
1971 διπλές εισαγωγές και καλύτερο σύστημα ψύξης στα μοτέρ, 50 ίπποι στα 1600 (44 στα 1300 κυβικά) ανάρτηση Μακφέρσον και διπλάσιος χώρος αποσκευών μπροστά, αυξημένο μεταξόνιο.
1972 πομπέ παρμπρίζ μπροστά, μεγαλύτερο πίσω, μεγαλύτερα φλας, άλλο ταμπλό.
1973 καλύτερο κράμα αλουμινίου στις κεφαλές
1974 αλτερνέιτορ στη θέση του δυναμό
1975 κρεμαγιέρα, φιουλ ιντζέκσιον, καταλύτης
  • beetle