ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ | |||
1949 |
υδραυλικά αμορτισέρ μπροστά |
|
|
1950 | υδραυλικά φρένα, βελτίωση ανάρτησης (ράβδοι στρέψης) | ||
1951 | υδραυλικά αμορτισέρ πίσω | ||
1952 | συγχρονιζέ στις ταχύτητες εκτός πρώτης, νέο καρμπυρατέρ, μετατροπή στο σύστημα θέρμανσης | ||
1953 | οβάλ πίσω παρμπρίζ | ||
1954 | μεγαλύτερο μοτέρ 30 ίππων που δε χρειάζεται στρώσιμο. | ||
1955 | κανονικά φλας στα φανάρια | ||
1956 | νέο ρεζερβουάρ που αφήνει περισσότερο χώρο αποσκευών | ||
1957 | λάστιχα tubeless (χωρίς σαμπρέλα) | ||
1958 | μεγαλύτερα ταμπούρα-καλύτερα φρένα, μεγαλύτερο παρμπρίζ | ||
1959 | ενισχυμένο σασί, συμπλέκτης και ανεμιστήρας | ||
1960 | αμορτισέρ τιμονιού (μόνο η Porsche και η Mercendece είχαν ποτε) | ||
1961 | αύξηση υποδύναμης 34 ίπποι, συγχρονιζέ και στην πρώτη ταχύτητα | ||
1962 | βελτίωση στον ατέρμονα του τιμονιού | ||
1964 | μεταλλική ηλιοροφή | ||
1965 | μεγαλύτερος συμπλέκτης, μεγαλύτερα παράθυρα και πίσω παρμπρίζ | ||
1966 | 1300 κυβικά, 40 ίπποι | ||
1967 | 1500 κυβικά, 44 ίπποι, δισκόφρενα και αντιστρεπτική μπροστά, 12volt | ||
1968 | κολώνα ασφαλείας στο τιμόνι, ψαλίδια πίσω με το ημιαυτόματο | ||
1969 | ελαστικά ράντιαλ | ||
1970 | 1600 κυβικά, 47 ίπποι, αυτόματο τσοκ στο καρμπυρατέρ | ||
1971 | διπλές εισαγωγές και καλύτερο σύστημα ψύξης στα μοτέρ, 50 ίπποι στα 1600 (44 στα 1300 κυβικά) ανάρτηση Μακφέρσον και διπλάσιος χώρος αποσκευών μπροστά, αυξημένο μεταξόνιο. | ||
1972 | πομπέ παρμπρίζ μπροστά, μεγαλύτερο πίσω, μεγαλύτερα φλας, άλλο ταμπλό. | ||
1973 | καλύτερο κράμα αλουμινίου στις κεφαλές | ||
1974 | αλτερνέιτορ στη θέση του δυναμό | ||
1975 | κρεμαγιέρα, φιουλ ιντζέκσιον, καταλύτης |